Godaften
Står i den situation at vores vores fyr skal have lave en utæt varmeveksler og en blæser der larmer. Anslået pris 5-6000kr.
Fyret er et vaillant 105/2 fra 2002
Har tjekket et alternativ til reparation. Nemlig at købe et 2 år gammelt vaillant vc 236/5-3. Det skal dog afmonteres. (Kan man det selv?) skal lige nævnes at huset det sidder i, skal rives ned. Har fået et tilbud på 2xafmontering og 1x montering på 10-12.000kr.
Synes det er sindsygt dyrt, tænker at det næsten må kunne lade sige gøre monterer det næsten direkte hvor det gamle sad. Kan det lade sig gøre??
Håber nogen kan svare?
God aften
Mvh
Morten