BIlen hakker, når start/stop funktionen er slået til

Hej folkens,

Jeg har lige købt en Hyundai i20 1.1  CDRi fra 2013. Den "hakker", når start/stop funktionen har meldt sig første gang. Den "hakker" i alle gear og alle hastigheder. Hvis jeg slukker bilen, starter bilen på ny og slår start/stop funktionen fra, da kører den, som den skal. Jeg fik skiftet luftmassemåleren, men fejlen melder sig alligevel. Selv om fejlen er der, da hakker den ikke, hvis start/stop ikke er blevet aktiveret endnu. Har nogen haft dette problem? Kan nogen give mig et godt råd?

På forhånd tak

Sedat

Hej folkens, Jeg har lige købt en Hyundai i20 1.1... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Sedat fandt du ud af hvad det var ? Det var ikke min styrebox det noget andet som vi heller ikke har fundet ud af


Hej Kamil,

Nej, jeg har ikke fundet ud af med min Hyundai endnu. En mekaniker sagde, at det er ARG-ventilen, men det er jeg ikke meget for at tro på, du ved - mavefornemmelse. Jeg fik fortalt, at der er en anden given mekaniker, som eftersigende skulle være meget dygtig til at finde disse slags fejl. Jeg venter på at få hans adresse - han skulle givetvis bo et eller andet sted i Greve.

Lad os holde kontakten, så vi lige kan underrette hinanden, hvis vi finder ud af noget. Det er naturligvis ikke så godt for dig, at det ikke var styreboksen, som var problemet hos dig og som du forgæves skiftede, men det er dog en god nyhed for mig, idet jeg i så fald selv skulle betale for den, hvis det vidste sig, at dét var tilfældet hos dig.

Jeg kontakter dig, når jeg finder ud af, hvor mekanikeren holder til.

Sedat

Ok vi holder hinanden orienteret. Jeg har fået udskifter arg ventilen og det var ikke den. Jeg har fået renset partikelfilteret og det var heller ikke den.

Jeg skal have kikket på diselpumpen snart skriver om det til dig

Hej Kamil
Det er længe siden, vi skrev til hinanden, min ven. Jeg har stadig ikke fundet løsningen på problemet med min Hyundai. Jeg kører sådan set hver evig eneste dag i den og den kører godt, men lampen lyser stadig. Sidst talte jeg med en mekaniker, som foreslog, at jeg skal boks-tune min bil. Det har jeg gjort (jeg ved ikke om jeg overhovedet gjorde det rigtigt), men den s---e lampe lyser stadig. Har du fundet ud af noget med dieselpumpen, som du sagde, at du skulle kigge på? Ærligt talt har det været min laveste prioritering det sidste halvårs tid, og jeg ved sandelig ikke, hvad jeg skal gøre.
Men vi "tales" ved, min ven
Sedat
Hej Sedat.

Jeg fik sat en hel ny motor i og problemet forsvandt. Hyundai er ærlig talt noget shit, jeg gad ikke mere og har brugt rigtig rigtig mange penge på den. Jeg har solgt den til rest gælden og leaset en Wv Up, så nu er jeg glad igen, og fri for HYUNDAI shittet.

Kamil
Tak for det hurtige svar
Det var noget møg, men godt, at du kom af med skidtet, min ven. Jeg tror ikke, at jeg kan sælge min med den fejl i, og jeg gider ærlig talt heller ikke at sætte en ny motor - den er ikke det værd. Jeg tror, at jeg lever med det og kører i den, så længe, jeg gider og til sidst må jeg se, om jeg overhovedet kan få noget den.Tillykke med Up'en - det er en dejlig bil,"tysker" naturligvis. Min kone kører i sådan én, og hun er meget tilfreds med den, så fremover holder vi os til "rigtige" biler.  
Jeg takker dig for "snakken" og god jul og godt Nytår
Sedat
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis