Forvirrende: GORI-BONDEX

Hej. Jeg har sidst brugt Bondex superdec til vores udendørs træværk. Min spand er tom nu og jeg vil købe en ny. 

Når jeg googler Bondex, kommer der følgende side op

http://goridev.dk.ppgac.com/produkter/traebeskyttelse/bondex-superdaekkende.

Hvem forhandler Bondex i dag? Er f. Eks GORI 99 ( hedder 612 fremover) lige så godt? 

Ingeborg


Når lysten driver værket
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du nøjes med at google ordet BONDEX kommer der en million forhandlere.


 

Er der nogen, der kan finde ud af, hvor i Fredericia jeg kan købe Bondex superdækkende? Jeg købte jo 5 l GORI 99, farve Ral 9010. Jeg har ringet til Starks kundeservice, men de er ligeså forvirrede som jeg. Malingen er vist mat, selvom der står glansfuld et eller andet sted oplyste man på kundeservice.... og manden var lige så forvirret som jeg. 

Nogen må da vide, hvad 5 l Bondex superdækkende koster og hvor jeg kan købe det. Det er mig umuligt at finde det på nettet.

På forhånd tak

Med venlig hilsen - Ingeborg Hansen 









Når lysten driver værket

Det er da til at blive skør over, når jeg ikke kan finde noget om BONDEX SUPERDÆKKENDE.

I DAG BLEV MYSTERIET OPKLARET: GORI HAR KØBT BONDEX NAVNET.

Ingeborg


Når lysten driver værket

Man kan ikke kontakte hverken Gori eller Dyrup pr. Mail. Nu har jeg været så fræk at kontakte en af deres profi managere, som har været så flink at svare sådan på mit såørgsmål om BONDEX SUPERDÆKKENDE:
" Det er en del år siden at Bondex navnet blev markedsført i Danmark, i dag er Bondex forbeholdt det tyske marked, hvis du kører ind til Silvan eller Davidsen og beder dem tone Gori 606 i Ral farve 9001 så får du et produkt tilsvarende Bondex, god arbejdslyst :-)"

Hvorfor skal det være så svært at finde denne oplysning på nettet?

Med venlig hilsen 

Ingeborg


Når lysten driver værket
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også