Hjælp DIYdummie med sildebensbord

Hejsa derude!

Jeg er semi ny i hele det her gør-det-selv og jeg går med en drøm om at lave mit helt eget smukke sildebensbord. 

PEfter at have googlet som en sindssyg og lavet modeller af sofabordet samt udregnet størrelse osv. Er jeg stødt ind i en lille forhindring. Jeg vil gerne lave bordet med sildebensparket i eg med fer/Not (det siger google ihvertfald er det bedste) Bordet skal være 110x50 og jeg skal derfor ikke bruge særligt meget træ... men hvor filan skal jeg finde det? Jeg overvejer at lave det uden fer/Not dvs. Bare bruge egetræs planker men den løsning er vel ikke særligt holdbar. 

Jeg havde fundet det parket jeg ville bruge på gulvlageret.dk men da jeg indså at fragten for den ene kvadratmeter som jeg skal bruge ville koste det samme som træet... ja så kom jyden frem i mig og jeg tyer nu derfor til gode råd herinde 😊

Håber i kan jeg hjælpe mig i min meget simple opgave (som har vist sig yderst besværlig for mig) 

Det skal lige siges at jeg bor i Randers - DIYdummie

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

du går ned i den nærmeste gulv og tæppe forhandler og ser/spørger om han har en rest du kan købe 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis