Isolering af Fjernvarme rør

Jeg har en varmevæksler ,hvor fjernvarmen kører på den ene side af væksleren og min  centralvarme kører på den anden side.

Kan det betale sig at isolerer fjernvarme siden ? Er det ikke "gratis " varme ved ikke at isolerer rørene på den side. 


Selfie og face book NO GO
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nej, det er ikke gratis varme, hvis måleren sidder før det uisolerede stykke rør. Kun hvis du kun betaler for antal m3  vand, er det gratis.


fase

Ok. Der er ca ½ meter rør frem og retur før måleren, og så er det isoleret.


Selfie og face book NO GO

Altså .som det er nu :Før måler uisoleret og efter isoleret . Jeg betaler pr m3 


Selfie og face book NO GO
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis