Jeg har en varmevæksler ,hvor fjernvarmen kører på den ene side af væksleren og min centralvarme kører på den anden side.
Kan det betale sig at isolerer fjernvarme siden ? Er det ikke "gratis " varme ved ikke at isolerer rørene på den side.
Selfie og face book NO GO