Induktionskomfur unden kraftstik??

Hejsa

Jeg vil gerne have et induktionskomfur i min lejlighed, men har ikke kraftstik. Jeg bor på 3. og, hvis jeg skal have det, skal det trækkes op helt nede fra kælderen, så det er udelukket. 

Findes der et komfur, som ikke behøves kraftstik? Jeg har gas lige nu. 

har blandt andet kigget på den her:

https://www.siemens-home.bsh-group.com/dk/produktliste/ovne-kogeplader-emhaetter/komfurer/fritstaaende-induktionskomfurer/HL9S7Y320U?breadcrumb=cookingbakingfreestandingcookers#/Tabs=section-technicalspecs/Togglebox=-170547923/Togglebox=124419010/Togglebox=1274652277/

Håber der er nogen der ved noget :) 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kan faktisk ikke lade sig gøre, med mindre du har noget strøm forberedt som du ikke er klar over. 

Det højeste du kan tilslutte på lysgruppe er samlet 3000 w med 13 A sikringer. Komfuret står til at bruge ca. 7800 w så der mangler jo lidt.

Men er der andre i opgangen der har elkomfur ? Eller du må kigge bag gaskomfur om der ikke sidder en dåse som er klargjort. ?


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Tag et billede af din sikringstavle og rigtig gerne også et billede af dåsen bag dit gaskomfur - helst med afmonteret dæksel, og lad os se.


Søren O

Jamen så er der chancer. Og billeder hjælper som Søren O skriver.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Hvorfor i alverden vil du udskifte gas med induktion? De virker lige godt, og gaskomfurer er langt mere hårdføre mod en tabt pande eller lignende end et komfur med en glasplade.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis