Hej.
Jeg har 2 stk. Radiatorer, som ikke bliver særlig varme, måske kun 10% af radiatorerne. Der er luftet ud. Jeg har afmonteret termostathovederne, men det ændrer ikke noget. Jeg har også løsnet nåleventilen, som har en vandring på ca. 1-2 mm
De 2 radiatorer er koblet på den samme afgang på fordelerrøret.
Kan det være flowet i strengen som ikke er højt nok ? Og hvis hvordan regulerer man så dette ?
Jeg har andre radiatorer på samme fordelerrør, og her er der ingen problemer.
HJÆLP