Hej med jer,
Jeg har fået revet loftet i min kælder revet ned. Varmerørene/slangerne er i den sammenhæng blevet lagt op i etageadskillelsen, som I kan se på billedet (hvide slanger). Næste skridt er, at der skal lægges 100 mm isolering op og så lukkes af med Farmacell.
Mit spørgsmål er: Bør jeg isolere varmeslangerne med rørskåle? De bliver jo på den ene side isoleret med de 100 mm, men op imod gulvbrædderne er der ikke nogen isolering, så der vil der være et varmetab.
Bh Thomas