Normalt har man slet ikke buffertank på oliefyr. Det er noget der hører til halm og fastbrændselsfyr så man ikke behøver at holde ild i det konstant.
Hvis du i stedet mener ekspansionsbeholder er det en anden sag. Den kan ikke undværes da det er den der styrer trykket i anlægget så det er nogenlunde konstant.
Prøv at tage et billed af det fejlbehæftede og læg ind her, så kan vi bedre sige noget fornuftig om det.