der er 4 små huller på røret. et bag og et på hver side også. så tænker ikke de skal dækkes til. den hvide i bunden er til at regulere varmt vand. lige under den kan du se et lodret rør. det er koldt vand fremgang. der er nemlig lidt længere ned af røret vist en blå pil der peger opad. og den går ind i røret med du hulder ca. samme sted som du kan se det vandrette rør går ind røret med holder. og det vandrette rør går ind i en blank beholder jeg tror er til når fjernvarmen er slukket så kører det varme vand rundt i den blanke beholder. det er et fyr uden varmvandsbeholder.
håber det gav mening. og opdaget der var for meget tryk på ca. 2,3 bar. det er reduseceret til 1,3 bar. der står på et papir den skal have 1 bar.
den grå beholder til venstre og i bunden kan du se et rør med koldt vand fremløb skilt