Nyt bad / Inspiration

Følg tråden
Dr. Handy
Dr. Handy
Postnr: 3520
Dr. Handy Dr. Handy

Hej

Jeg har et badeværelse som jeg simpelthen ikke ved hvordan jeg skal indrette, så det bliver mere praktisk og håber der er én herinde, som med det samme kan se en god løsning !

Problemet er at brusenichen står klods op af vaskemaskinen, og det er jo ikke så hensigtsmæssigt, da elektricitet og vand ikke så går godt sammen. Den tidligere ejer har brugt et forhæng, men lidt vandspild kan næsen ikke undgås. Kobbervandrørene sidder uden på. Der er blot tapet på væggene ved brusenichen, sikkert malet med våderumsmaling, men er det nok ? 

Der er et stort vindue midt i det hele som også lukning af brusenichen lidt svær. Jeg har nogle glasmursten som jeg har købt i tidernes morgen og kunne godt tænke mig at bruge dem, men vanskeligt at bygge, så der bliver helt tæt, uden at vinduet bliver delt op. Endeligt kunne jeg godt tænke mig at smække nogle fliser op på væggen.  Jeg tænker også man kunne sætte vaskemaskinen op på et møbel eller fod, så der ikke løb vand under det. 

Håber der er én der kan se en fiks løsning på det. 

På forhånd tusind tak. 

uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

Op med gulvet. Flyt vaskemaskine ind under et vaskeskab, du anbringer under vinduet. Brusekabine placeres i hjørnet ved siden af døren.

Dr. Handy
Dr. Handy
Postnr: 3520
Dr. Handy Dr. Handy Trådstarter

Tak for svaret. Der skal så flyttes en del rør og kloakering. Det sidste kan jeg desværre ikke selv og havde håbet på man kunne undgå fagmænd. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.