Anbefale en ny bank

Har pt nordea bank med fordel + programmet

nu har nordea meddelt at fordel + programmet  bliver afskattet pr 1/1 2019 og man nu skal betale 90,- i kvartalet pr cpr nummer på kontoen og visa kommer til og koste mv 

lige nu har jeg gebyr fri bank på alt kort,overførelser imellem andre banker,veksling, gratis brug i andre automater, oversat ingen gebyrer på noget.

Hvad vil i anbefale af banker som jeg bør kigge nærmere på .

22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis vores bank fik den ide, så vi skulle til at betale 90kr/kvart for konto og dankort, så ville jeg omgående flytte til coopbank.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Tror det bliver svært at anbefale og finde en bank der 100% er til for brugernes (kundernes) skyld. Med andre ord - hvor hele overskuddet returneres. Selv om i al fald en bank prøver at forherlige (forgøgle) deres såkaldte "overskudsdeling"        

Tjoo.. havde møde for nogle måneder siden, med Ringkøbing Landbobank.. godt nok også med firmarelateret forretning tilknyttet.... Men magen til - undskyld mit Franske" - højrøvet adfærd - skal man da lede - måske (desværre) ikke langt efter, efterhånden.. * - men det kom da heller ikke videre..  de (han) ville da ej heler have os som kunder, da vi ikke "lige ville låne en masse"..
Men "rådgiveren" kan da bare fortsætte sin "sidegeshæft" med at kopiere musik: https://da-dk.facebook.com/pg/Ariva...740/about/ 

Hvor fatter jeg ikke, at banken vil have sådant et image.. :-(

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Prøv at tjekke Arbejdernes Landsbank. Det ser ud som om det er det du søger. Alt er gratis og uanset hvor meget (eller lidt), du kommer med bliver det ikke billigere.

Jeg er ikke selv kunde der; men var for nylig til et møde hos AL sammen med noget familie, der overvejer at skifte bank. Og selv om de ikke skulle låne så meget som 1 kr. var der ihvertfald ikke skyggen af den oplevelse, som  Natur havde med “Bonderøvs banken”

Jeg kunne også godt forestille mig, at jetdorect s  +program ikke stammer fra et kæmpeudlån, så klø bare på.

Og Nordea var også en af vi ville have talt med; men det bliver så ikke nødvendigt.


"Hvis du laver arbejdet ordentligt første gang, behøver du ikke lave det om"

Ser lige at Lån & Spar Bank har et fantastisk tilbud, hele 5% i rente på ens lønkonto (dog max 50.000 kr. indestående).

(Red.) Æv.. det er så kun til kunder der er medlem af visse foreninger, andre almindelige kunder må nøjes med 0,10%. Med andre ord, de uheldige kunder betaler så og sige gildet for de heldige kunder.   

Så vidt jeg husker, så er det muligt at få en konto med de 5 % hos Lån og Spar, hvis du er medlem af Forbrugsforeningen.  


Jeg elsker investering. Derfor bruger jeg min tid på at skrive om det - se fx denne artikel om investering i guld


Ja som så lige koster 132 kr årligt at være medlem af.   

Her er listen:

  • Ansatte Tandlægers Organisation
  • BUPL - Børne- og Ungdomspædagogernes Landsforbund
  • CO10
  • CS
  • Djøf
  • Danmarks Lærerforening
  • Dansk Jernbaneforbund
  • Dansk Journalistforbund
  • Dansk Skuespillerforbund
  • Dansk Socialrådgiverforening
  • Dansk Sygeplejeråd
  • Dansk Told & Skatteforbund
  • Danske Bioanalytikere
  • Danske Skov-& Landskabsingeniører og Have-& Parkingeniør
  • Den Danske Dyrlægeforening
  • Den danske Landinspektørforening
  • DM - Dansk Magisterforening
  • FADL - Foreningen af Danske Lægestuderende
  • Farmakonomforeningen
  • Flyvebranchens Personale Union
  • Forbrugsforeningen
  • Forbundet Arkitekter og Designere
  • Forbundet Kommunikation og Sprog
  • Foreningen af Radiografer i Danmark
  • Forsikringsforbundet
  • Frie Skolers Lærerforening
  • Gymnasieskolernes Lærerforening
  • HK Post & Kommunikation
  • HK Trafik & Jernbane
  • Ingeniørforeningen i Danmark
  • Jordbrugsakademikerne
  • Jordbrugsteknologer i Danmark
  • Konstruktørforeningen
  • Kost & Ernæringsforbundet
  • Københavns Kommunes Embedsmandsforening
  • Københavns Lærerforening
  • Lægeforeningen
  • Lærerstuderendes Landskreds
  • Maskinmestrenes Forening
  • Pharmadanmark
  • Politiforbundet
  • PROSA
  • Præsteforeningen
  • Sammenslutningen af Funktionærer
  • Skolelederforeningen
  • Søfartens Ledere
  • Tandlægeforeningen
  • Uddannelsesforbundet

 

Ja, men omvendt så skulle du gerne få 2500 kr (minus skat) i renter om året, så det regnestykke skulle gerne gå i +. Samtidig får du f.eks også 6 % i rabat hos Bauhaus, som kommer oveni deres prisgaranti. Så der kan være lidt penge at hente  


Jeg elsker investering. Derfor bruger jeg min tid på at skrive om det - se fx denne artikel om investering i guld


Tak for jeres forslag, nu har jeg lige haft kontakt med nordea og det viser sig at jeg falder uden for min hverdag da  jeg har en et andet engagement som gør der ikke skal betales for min hverdag ligsom mastercard gold med 4 års forsikring incl på elektronik og hvidevarer og dermed er premium banking kunde

så som det er nu er bank skiftet annuleret 

Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis