Renovering af badeværelse

Jeg bor i en almen boligforening og har fået at vide jeg kan få lov til at lave nyt badeværelse. Jeg skal bare indhente et tilbud som boligforeningen skal godkende.

Sagen er at ALLE de tømrer, murer o.s.v jeg har spurgt KUN vil lave en lille del af det - mureren vil ikke lave sanitet eller en ny brusevæg, malere vil male, men ikke lave fliser og VVS er så en helt andet sag igen.

HVEM kan man få til at lave hele pakken?

Bygge en mur som gøre buseniche mindre og montere en glasdør - opsætte ny vask og skabe - pille fliser ned og male samt opsætte nye fliser (eller andet godkendt materiale) i bruseren.

Kender i nogen, gerne i nordjylland så jeg ikke skal ud og hente tilbud 4 steder, som HELT sikkert ender med at blive noget rod.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvor mange håndværksfag skal du bruge, siden det ser uoverskueligt ud?

Fliser og gulv laver mureren. Hust vådrumssikring.

Sanitet laver VVS'eren. Tænk på gulvvarme, hvis det ikke er installeret i forvejen.

Montering af brusevæg laver tømreren.

Malerarbejde laver maleren eller du selv.

Elektrikerarbejde laver elektrikeren. Husk installation af stik til vaskemaskine og tørretumbler, samt stikkontakt til føntørrer o.s.v.

Hvis du ikke har lyst til at entrere med hver enkelt håndværker, så spørg f.eks. mureren, som nok har den største entreprise, om han vil lave en samlet entreprise og sørge for, at de andre håndværkere laver det de skal til den rette tid. Desuden skal du sørge for at definere, hvad du vil have lavet og få fastlagt, hvornår arbejdet begyndes og skal være færdigt, så du kan pege på hovedentreprenøren og sige, at tiden ikke er overholdt. Noget helt andet er at andelsboligforeningen måske har nogle faste håndværkere, som derfor kender boligerne og er i stand til at give en rimelig pris. Men få gerne et tilbud fra andre håndværkere til sammenligning.

fase
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også