Hej
Jeg er ved at vandskure mit gamle 60’er hus hvidt med Skalcem S2000. Der er gule og røde sten og huset er lidt ujævnt. Jeg har omfuget hele huset og begyndte i går på vandskuringen.
Der er dog flere sten, som jeg vasker næsten helt næsten, når jeg kører rundt med skumbrættet - og derfor træder de mørkerøde sten frem.
Hvad gør jeg for at det hele bliver ens hvidt - uden at skulle vandskure to gange.
Kan jeg duppe de røde sten med en tynd blanding inden og lade det tørre, putte tykkere lag på eller hvad dælen gør jeg?
Vh Tune