Komposit plankeværk, fra Danmex

Skal have lavet et plankeværk, og vil gerne have noget komposit, så jeg slipper for vedligehold.

Har kikket på Danmex, det er med 80x80 mm galvaniserede stolper, og synes også prisen er fin, samt de kan levere de i 120 cm i højden.  Danmex

Er der nogle der har erfaring med plankeværket, og med firmaet


Vi prøver igen, i morgen --
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg kan skrive om min erfaring med Danmex hegn.

Jeg skrev og spurgte om priser, og blev opfordret til at maile en tegning over plankeværket, så vi var sikre på at det blev som jeg ville have det.

Jeg bestilte det så, og det blev leveret 3-4 dage senere på min adresse, dog manglede der en stolpe, sendte en mail, og der kom hurtig svar, og en undskyldning, så den manglende stolpe kom nogle dage senere., så en fin behandling.

En del af hegnet står bag en mur af kantsten, så skulle bruge ekstra lange stolper, det havde jeg ikke lige tænkt over da jeg fik priserne. Så fik hurtig kontaktet firmaet, og blev spurgt om de skulle afkortes til et bestemt mål, eller jeg ville have dem i 2,7 meter, og selv korte dem op, jeg valgte det sidste, så nu er de støbt ned i 1 meter under naturlig nivue. 

Det kostede ikke ekstra, at få dem i den længde.


Så udfra min erfaring, ville jeg trygt handle der igen...



Vi prøver igen, i morgen --

Har ikke lige et billede pt. men det står stadig flot som da det blev sat op.

Tro aldrig det ville kunne skalle af, men det falmer nok over tid.


Vi prøver igen, i morgen --

Har du mulighed for at tage foto på et tidspunkt? :) Er de gennemfarvet hele vejen igennem? 


Mvh. Christian M
 

Ja de er gennemfarvede..

Her et billede de vender mod syd..



Vi prøver igen, i morgen --

Tak. Ser godt ud 👍


Mvh. Christian M
 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis