Hvordan får jeg råd til renovering af hus?

Hej

Jeg vil gerne bygge min egen terasse, men jeg har pt. ikke råd. Jeg fik denne  [link slettet] anbefalet, men jeg har aldrig brugt den før. Er der nogen herinde, der er erfaring med den?

Mange tak på forhånd

Hej Jeg vil gerne bygge min egen terasse, men jeg... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej AllanE,

Jeg kunne ikke logge ind på min bruger, så jeg har netop lavet en ny

Jeg bor i 2300, og jeg skal lave en træterasse ud til min baghave. Selve arbejdet har jeg nogenlunde styr på, da min svoger har gjort det før, og han har lovet at hjælpe mig

Det var nu mere et økonomisk spørgsmål, da jeg ikke har alvorligt mange penge at gøre godt med for tiden, og derfor er jeg villig til at tage lån, hvis renten er lav nok. Derfor blev jeg anbefalet denne side af en ven, da jeg snakkede med ham om det. (Du må endelig slette linket, hvis det ikke følger jeres retningslinjer, AllanE).

Så derfor er det altså ikke et reklametrick, Askholme , men blot et spørgsmål.

Vejret bliver dog værre og værre, så spørsgmålet er, om jeg skal vente til næste år? Hvad siger du, uldal?

Jeg håber, I kan besvare mine spørsgmål  Mange tak på forhånd!

Tak for godt råd, uldal! Tror også, jeg venter til næste år - forhåbentlig er min pengesituation også bedre på det tidspunkt

Man kan få ret billige lån i kreditforening men det hører jo hjemme ved en inverstering der er meget højere. Ellers er det banklån som man skal gå efter. 

Hvis man er nødsaget til at tage de noget dyrere lån, så mener jeg faktisk man skal lade det blive ved ønsket. 

Men ellers koster en træ terrasse jo ikke alverden hvis man kører i almindelig trykimpr. træ. Så læg en 1/2 tusse til side hver måned indtil der er nok.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Det vil jeg prøve at gøre over de næste par måneder - tak for godt råd, Erik!

der skal flere måneder til. Du kan jo oprette en konto i bank som pengene automatisk kommer over på. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis