Grundfos comfort autoadapt blinker?

Jeg har sådan en Grundfos comfort pumpe siddende. Når jeg sætter den på autoadapt starter autoadapt med lyse konstant grønt, efter nogen tid blinker den grønt, hvorfor blinker den, fungere den korrekt?

Jeg har sådan en Grundfos comfort pumpe siddende.... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for at viderebringe denne info! 

Det er absolut skammeligt af Grundfos, hvis de som verdens største pumpeproducent ikke vil rydde op efter egne fejl. Jeg tænker at jeg vil forsøge at komme igennem til dem og se om de har ændret holdning til denne lukkethed!
OK, fint, det er jo ikke nogen herregård, men alligevel lidt skammeligt at pumpen ikke virker efter hensigten og at Grundfos ikke kan informere bedre om deres produkter samt yde et minimum af service. Det er jo ikke grossisterne der har designet pumperne!
Hov, jeg havde helt misset at Martin Klitgaard spørger til varmt vand prisen(varmtvandsbeholderen) og ikke pumpe el prisen, som jeg har regnet på. Det har jeg overhovedet ikke overvejet og er ikke sikker på hvordan jeg skal finde ud af det. Jeg håber det er billigere at holde vandet varmt end, at jeg lukker koldt vand ud i kloakken hver gang jeg skal i bad. 

....men det betyder så at det er dyrere end 153kr om året, da min varmtvandsbeholder også bruger mere strøm   
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis