Husquarna punkteret dæk

Hei

Har en Husquarna R112C5, hvor dækket er punkteret. Har taget dækket af, men må erkende at jeg kan ikke få dækket af fælgen. Der ser ud til at kræve dækmaskine.

Hvordan kan man lappe det som LDS ???

Hei Har en Husquarna R112C5, hvor dækket er... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Frank Chr. skrev den 08-09-2018 09:26:58

10 - 15 tjørne-torne i hver af de 4 dæk.. så ved man da hvad man skal bruge den formiddag på med bore/pløk metoden (driller lidt)    

 Jamen Frank dog. Fordi du slæber et par kasser pils hjem, er der ingen der siger du først skal rejse dig når indholdet er drukket, vel ?        


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

apropos, lige en indskudt bemærkning til hvor hurtigt man åbenbart kan lappe dæk. 

For nogle år siden havde vores lokale cykelhold "team-xxxx" en overgang den uvane at stikke tværs over vores baghave for at komme fra den ene sti til den anden sti. Det var jeg noget misfornøjet med, og trods flere formaninger var man bedøvende ligeglad med henstillingen. Dette uvæsen endte brat da jeg en dag "tabte" flere småbundter af tjørneafklip på genvejen. Lidt senere kunne jeg se hele holdet i færd med at lappe cykeldæk ved Brugsen (nøj hvor de skulede ondt til mig   ) Det der dog imponerede mig lidt var den tid de kunne lappe dækkene på - det tog max 10 min. så var de kørende igen. Jeg tror ikke det var almindelig lappegrej de brugte.     

Frank Chr. skrev den 08-09-2018 10:47:44

apropos, lige en indskudt bemærkning til hvor hurtigt man åbenbart kan lappe dæk. 

For nogle år siden havde vores lokale cykelhold "team-xxxx" en overgang den uvane at stikke tværs over vores baghave for at komme fra den ene sti til den anden sti. Det var jeg noget misfornøjet med, og trods flere formaninger var man bedøvende ligeglad med henstillingen. Dette uvæsen endte brat da jeg en dag "tabte" flere småbundter af tjørneafklip på genvejen. Lidt senere kunne jeg se hele holdet i færd med at lappe cykeldæk ved Brugsen (nøj hvor de skulede ondt til mig   ) Det der dog imponerede mig lidt var den tid de kunne lappe dækkene på - det tog max 10 min. så var de kørende igen. Jeg tror ikke det var almindelig lappegrej de brugte.     

 Frank, det der tager længst tid når du lapper en almindelig gammeldags cykel er at tage hjulet af/på. Når først hjulet er af skal der kun en smule fingerkræfter til for at krænge dækket af og på fælgen. Limen tørrer på under 2 minutter. Resten må du selv regne ud.      


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis