Worx Landroid M vil ikke opdatere

Hej,

Jeg har en Worx Landroid M robotplæneklipper, som jeg vil have opdateret.

Lige nu køre den version 2.61.

Hvis jeg logger ind på worx side, har jeg mulighed for at hente version 2.66.

Jeg har lagt den ned på en FAT32 formateret USB og smidt i maskinen. 

Den skriver FIRMWAREOPDATERER - Søger efter firmware fil. også går den til hvor jeg skal taste pinkode og så starter den op normalt. 

Det er som om den ikke finder filen, selvom det er den eneste der er der på.. 

Andre som har oplevet det?


Jesper Pedersen

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu har jeg sikkert ikke den samme model. Men da jeg opdaterede min, står det for mig at filen skulle omdøbes for at Landroid kunne finde den. Til hvad og hvorledes skulle gerne stå i en medfølgende txt fil eller i betjeningsforvirringen til maskinen.

I øvrigt skal du have den rette fil, da der er mange modeller af Landroid M, jeg har eksv. en 1000.



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Jeg kan ikke huske om robotten kan klare en zip fil eller den skal pakkes ud til cpk fil. 

Prøv begge dele. 

Ifølge dere vejledningen er det blot den downloadede fil, zip filen der skal ligger på USB pinden. 


Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

Det er inde på Worx hjemmeside hvor maskinen er registreret med serie nummer, så håber da de kan finde ud af at servere den rigtige, da der ikke er noget at vælge i mellem..

Filen jeg får hentet ned er en cpk fil.. Der følger ikke andet med, og i den guide der ligger på hjemmesiden, står at man ikke må omdøbe filen..

Så det er lidt op af bakke


Jesper Pedersen

jesperjtp skrev den 04-09-2018 07:33:21

Det er inde på Worx hjemmeside hvor maskinen er registreret med serie nummer, så håber da de kan finde ud af at servere den rigtige, da der ikke er noget at vælge i mellem..

Filen jeg får hentet ned er en cpk fil.. Der følger ikke andet med, og i den guide der ligger på hjemmesiden, står at man ikke må omdøbe filen..

Så det er lidt op af bakke

 Jo ja, så er det vel ret enkelt og ned af bakke. Du bør skrive til Worx foretagnet og spørge dem hvorfor det ikke virker.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

lige en update..

Jeg fik en ny firmware fra Worx, som virkede.. Så der må være noget med den jeg havde fået downloadet..


Jesper Pedersen

Annonce
jesperjtp skrev den 17-09-2018 07:50:35

lige en update..

Jeg fik en ny firmware fra Worx, som virkede.. Så der må være noget med den jeg havde fået downloadet..

 Skønt, så er alt fryd og gammen.  ;-) 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

En vigtig detalje også, din USB skal være formatteret som FAT32 og ikke som NTFS, ellers vil softwaren ikke installeres. 

er der nogle der kan sende mig firmwaren til en 

Worx Landroid M robotplæneklipper

jeg kan ikke få oprettet en profil på worx hjemmesiden, den bliver ved med at skrive : skriv serienummeret i det angivet format - der er ikke angivet noget format 

Fordi den Worx sikkert er før 2017,

Jeg kunne heller ikke med mine, noget med de ikke har nok cifre i deres serie nummer. 

Under alle omstændigheder, så bare ring til dem. De er super flinke til at hjælpe. 

Hi, jeg har en Landroid Worx M1000 som jeg lige har opdateret med det resultat at det kun er tænd og retur tasten der kan aktiveres. Kan ikke komme ind i indstillingerne og opdateringen bevirker desuden at den kun kører mandag/fredag fra kl 9:28 - 19-28.
Er der nogen der ved hvordan jeg fixer? (Har kun opdateret en gang)
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis