Der har været mangel på piller i Europa i år. Årsag?? Tror der er lidt karteldannelse. Går man lidt i dybden, er det de samme piller, der leveres under forskellige brands. Min kone griner, fordi jeg hidser mig op over at skulle betale 1000 kr mere for et års forbrug. Hun trænger sgu til at gå på pension.