Sætningsrevner

Hej 

hvad vil det koste at få lavet sådan en revne, der skal vel jern ind efter udfræsning i ca hver 3 skift?

så skal der fuges bagefter med sort, ved ikke om man kan gøre det selv med det jern der skal i

måske skal der en murer til, selvom jeg er pensioneret maler det er jo langt fra det samme

Mvh.Freddy

lige et par billeder også.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

I hvor lang tid har revnen været synlig ?


bh

Svært at huske måske 3-4 år men der sad en gammel lampe fra 1959

og der var boret et hul imellem stenene til at montere den i , og der sad en temmelig stor jernbøsning.

måske var det starten på revnen, og så er det blevet gradvis værre.

Freddy

Jeg tror ikke,at du skal begynde at lave det helt store ud af det,få en murer til at kradse de beskadigede fuger ud,og derefter efterfuge.Jeg havde det samme problem for 4 år siden,hvor jeg reparerede muren,og indtil videre er der ingen tegn på nye revner.Som pensioneret maler,kan du også selv gøre det,evt.med lidt hjælp fra"YouTube"


bh

Hej

 Det var som jeg håbede på du ville skrive, hvor langt ind skal der kradses, der skal jo en mørk fuge udenpå, tror godt jeg kan gøre det selv.

PS. er du murer

Freddy

Nej,jeg er ikke udlært murer,men da vi for 8 år siden købte en ejendom,som mildest talt trængte til en renovering,fandt jeg ud af,hvad man egentlig selv kan.Jeg er maler ligesom du er,og har sparet tusindvis af kroner ved selv at mure m.m.Det med at lægge en anden farve fuge,ville jeg overlade til en murer,og i stedet selv gøre forarbejdet.Hvor langt ind der skal kradses kommer også an på fugernes tilstand.


bh

Tak for svarene.

Freddy

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også