Brænde Vs briketter

Ja sagen er den, jeg har et par poser briketter. Havde gået med tanken om at gå over til briketter istedet for alm.brænde.

Muligvis det er mig det er galt med, men jeg synes ikke rigtig, at nå jeg fyrre op med briketterne. Så er det en svag varme der kommer i forhold til alm. Brænde.  Så skal der bruges flere briketter, så er idéen jo ikke så smart mere. 


Hvad er jeres forhold til at brugen af briketter? Har i nogle gode råd jeg kan tage med på vejen. 

Mvh. TurboTorben.



Ja sagen er den, jeg har et par poser briketter.... Vis hele indlægget
96 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Frank Chr. skrev den 31-08-2018 10:45:49

Mener Unite lev. gratis (i Jylland/Fyn) ved min. 4 pall. i hvert fald med træpiller, så mon ikke Volodymyr osse kan listes til det samme med 4 pall. træbriketter.    

 Jo sørme om det ikke er muligt, endda til 1800 kr pr. pall. v/ 4 pall. http://unite-dk.com/vare/briketter-top-kvalitet-ruf-4pl-x-960kg-gratis-levering/

1 palle så skal man selv afhente, men det er ikke noget problem, bor tæt på stedet. 

det er en mail jeg lige har fået fra dem om pris på 1x +lev eller 3x+lev 

hos unite koster 1x palle 1850+lev som koster 180 dvs 2030,- leveret som er billigst 

hvad koster fragt hos dem til 1764 hvad firma er det

endte med 2 paller a 1825+ lev som er bestilt hos unite 

540,- billigere end bauhaus 

jetdirect skrev den 31-08-2018 18:37:54

endte med 2 paller a 1825+ lev som er bestilt hos unite 

540,- billigere end bauhaus 

 Hvis du havde købt 4 pall. havde du sparet yderlig 100 kr samt lev. omk.   

korrekt men

det er jo så også lige en ekstra udskrivning og der skal jo også lige være plads til 384 pakker i kælderen så det står tørt.

prisen på de 540,- i besparelse var baseret også på 2 paller fra bauhaus

Så blev der leveret 2x paller briketter fra unite idag til aftalt tidspunkt, de sendte sms i mandags med tidspunkt 

kvaliteten er faktisk briketter fra RUF og pallen var pakken solidt ind i witavrap 

poserne er pænt pakket uden beskadigelser

Der er yderligere 46 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis