Ud skift af eger på bag hjul af puch maxi

DA der er nogle som har forsøgt at hugge min Puch maxi E 50 k blev fælgen ødelagt har nu fået fat i en plus eger. men det er ikke lige til at skifte eger da de sidder på en helt anden måde end på cykel er der nogle der kan give mig et råd om dette jeg har tager billede på begge sidder af hjulet V.H Kim olsen

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Som jeg husker hjulene er der ikke noget specielt ved de egers montering på fælg/nav. Men tag nogle foto fra begge sider af hjulet inden du skiller det af, da du så senere kan se/ved hvordan de skal sidde.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Tak for dit svar men prøv lige og se på hjulet en gang mere så vil du se det er ikke lige til jeg har taget foto af begge sider af hjulet men det er ikke så nemt som på en cykel hver anden vender  så er der der små og store kryds  men de er ikke enes rette hver syvene ligger vand ret 

kimkjærgaard skrev den 30-08-2018 19:28:36

Tak for dit svar men prøv lige og se på hjulet en gang mere så vil du se det er ikke lige til jeg har taget foto af begge sider af hjulet men det er ikke så nemt som på en cykel hver anden vender  så er der der små og store kryds  men de er ikke enes rette hver syvene ligger vand ret 

 Øh Kim. Jeg kan ikke se foto af noget Hjul. Du må lige få dem lagt på dit indlæg før det er muligt for mig at kommentere.    

Ikke for at gøre dig ked af det, men mig og egre er normalt ikke de bedste venner.  :-)


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
kimkjærgaard skrev den 05-09-2018 05:08:35

Tak for svar


 Selv tak, har du fået samlet hjulet ?


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis