Hej alle i dygtige GDS'ere.
Jeg har brug for lidt hjælp til at blive ledt i den rigtige retning.
Fakta. A-hus fra 1969 med åben pejs på 1. Sal. Muret skorsten 24x24, kun til 1. Sals pejsen.
Jeg ønsker en gennemgående pejseindsats på 1.Sal og en brændeovn i stueplan( lige under pejsen).
Jeg har 3 brændeovnsfirmaer, og 2 skorstensfejere ude. 5 forskellige forslag er nævnt. Nogle siger der skal foring i, andre siger nej. De 2 skorstensfejere vil ikke komme med noget konkret medmindre det er bygget.
Mit spørgsmål lyder om der er nogen der har haft gang i noget lignende og hvem skal man kontakte for at komme i mål?
Jeg har haft en god mavefornemmelse med flere af dem, men bryder mig ikke om der ikke er enighed om projektets udførelse.
På forhånd tak.
Klaus
Huset købt - renovering påbegyndt.