Høreværn med Bluetooth

Jeg vil have nogle høre værn med Bluetooth jeg kan bruge til at høre musik i mens jeg arbejder med værktøj der larmer, f.eks. skærer med rundsav og den slags. Jeg har søgt på nettet og syntes at dem jeg kan finde ligger i et prisleje på over 3.000,- og det er lidt over mit budget. 

Jeg har derfor taget mit nuværende høreværn, der har indbygget radio og Aux indgang, og købt en USB dongle til og monteret i Aux indgangen. Det virker men lydkvaliteten er ikke særligt god og jeg kan heller ikke skrue særligt højt op da jeg så også kommer til at skrue op for radioen (virkelig ringe teknisk design).

Er der nogen der har nogle erfaringer med en "billige" løsning hvor man kan koble en telefon til et par høreværn via Bluetooth og få en god lydkvalitet ud af det?  

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Min bror købte for nyligt et Bluetooth høreværn i Harald Nyborg til omkring 500 kr. Det virker rigtig fint synes jeg. 

Jeg har også det fra Harald Nyborg. Det virker fint, men lyden er meget flad og ikke særlig imponerende. Her ud over er pasformen ikke særlig god til ørerne og skumgummiet bliver fladt med tiden. Til mit brug er det fint, men hvis du har høje krav til lyden, så bliver du nok skuffet.

Køb et sæt peltor med Aux, og brug aux kabel fra telefonen. Det setup kører jeg, og det spiller max. Fik dem på tilbud til 300kr

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis