Gasgrill - Hvilken?

Hej alle LDS'ere :)


Jeg er træt af den gamle kulgrill, og kunne godt tænke mig at prøve en gasgrill.

Markedet er stort, og der er mange muligheder. Synes jeg kan læse mig til en masse forskellige meninger, så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvad i bruger?


Byd endelig ind   

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har en Weber Q300 (den hedder i dag Q3000). Jeg har haft den i fem år, og vi bruger den hele året. Jeg er super glad for den. Kvaliteten er i top. Ingen rust eller lign., på trods af, at den står ude hele året. Jeg bruger den bl.a. Til stege (coulotte og couvette), kylling (hel) og bagning af pizza og brød. 

Jeg har tidligere haft gasgrill både fra Bilka, m.fl. Af andre fabrikater og min erfaring fra dengang er, at de ikke holder. Jeg ved ikke om de er bedre i dag. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hej Wezio,

Tak for din feedback. Weber har jeg også kigget på, men synes godt nok de er dyre.

Jeg kan se bilka køre meget med char-broil, og de koster ikke meget kontra weber. Måske kvaliteten slet ikke kan sammenlignes. 

https://www.bilka.dk/have/grill-og-...QUEALw_wcB 

1840 kr, for en gasgrill - Måske det er ok som første gangs køb

Jeg skal forbi den lokale tømmerhandel en af de nærmeste dage. De har både char-broil og weber

Både min svigerforældre og jeg har haft Charbroil, og de gik i stykker og rustede op i løbet af få år. Nogle dyre gasgrille, levetiden taget i betragtning. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Ja, det kan du have ret i. Tak for input

vi har en weber q1200. den er vi rigtig glade for, den bruger vi hele året. 

før den havde jeg en billigere americaner gassgril den rustede væk på 2,5år+ der var meget spild varme for med det storelåg

De fleste steder, læser jeg også problemer med Charbroils kvalitet, og de har problemer med at de ikke varmer nok. De bliver solgt billigt, og det er der måske en grund til

Køb kvalitet og græd én gang - køb billigt og græd mange gange.

Jeg har også Weber Q300. Den er 5 år gammel og stadig som næsten ny selvom vi bruger den hele året rundt.


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"

Jens J, tror jeg vælger og græde den ene gang så  

Tak for input!

Jeg er nu ikke af den opfattelse, at dyrt altid er godt, men jeg vil helt klart råde dig til at gå efter en Weber gasgrill. Som Jens skriver, så græder du kun én gang (og bare roligt, det er hurtigt overstået, når du først har pakket den ud   )....


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis