Der behøver ikke at være afbryder foran selv pumpen. Men mon ikke den stikprop er forsyning til hele systemet. Du må hellere for en sikkerheds skyld måle i pumpens klamkasse. Enten med et instrument eller med en lampefatning med ledninger og en ok pære i.
Du tager lukker til systemet ved at lukke for begge øverste røde haner på hver side af gashanen ( den gule ) Så kan du tage det sidste tryk af gulvvarmen ved at åbne for aftab til venstre for 1 af slange fordelerne.
Det er nok minimalt hvor meget vand du så spilder, men du skal da lige tjekke vandtryk på dit system bagefter.