Tilføjelse af fremløbsventiler - hvad må det koste?

Hej,

Jeg har fået et tilbud på montering af fremløbsventiler på 8 radiatorer: "Pris på indskæring af 8 stk. fremløbsventil uden termostat. Vand tappes af og fyldes på igen."

Tilbudet lyder på 7.442 kr. inkl. moms, hvilket jeg synes lyder ret dyrt, når man tænker på, at det formentlig tager noget under én dag, og udgifterne til materialer er lave.

Hvad synes I? Hvad er en rimelig pris for sådan en opgave, og har jeg ret i mine antagelser ang. tidsforbrug?


Hej, Jeg har fået et tilbud på montering af... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Nu var det ikke dig specielt, jeg var ude efter, ingenlunde. Dit spørgsmål var rimeligt nok, men som en generel betragtning. Grunden til min kommentar er, at der i mange indlæg harceleres over de urimelige priser og det umådeligt dårlige arbejde, der bliver udført. I og forsig er det lidt forstemmende at høre om de dårlige håndværkere, som i mange tilfælde bliver mistænkeliggjorte, hvor i mod alt det (ulovlige) aut. arbejde ikke anfægter nogen. Jeg har ikke noget i mod at give, mere eller mindre gode råd, inden for mit fag, men når jeg ser nogen af de løsninger, der sommetider bliver foreslået, fordi det er for dyrt at lave det efter reglerne, må jeg sige, at der måske skulle have været en håndværker indover. 


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis