Indretning af lille værksted

Jeg er i gang med at indrette mit lille værksted på ny. Ville høre om der er noget jeg bør tænke på, i forhold til indretningen.

Jeg har lavet følgende:

På den ene væg er der opsat 3 store hylder i 50x250 cm. De er lavet i kryfsfiner plader, og er sat på rack skinner, så man kan hæve og sænke dem efter behov. 

På den anden væk sætter jeg 4 mindre hylder op, i 30x160 cm, ligeledes krydsfiner og på rack skinner. 

Jeg har købt et læs gennemsigtige plast kasser, til at stille på Hylderne - bare de billige fra Jem og Fix. De er ikke skide kønne, men de er praktiske - man kan se hvad der er i, og hurtigt smide ting i efter brug. Havde bare tænkt at lave kategorier. F.eks. elværktøj i en, diverse sandpapir i en anden, skruer i en tredje - osv. tror det er nemmest for mig at holde orden sådan.

Jeg har så på den tredje væg lavet et bord, som er 2 krydsfiner plader der er limet sammen. Det er lavet i et hjørne, med 2 lægter på væggene og så er der 1 ben. Måske laver jeg en skrå lægte på midten som forstærkning, som går 45grader ind mod væggen.

Over bordet, vil jeg lave en lille hylde til at have akku opladere på. 

På den sidste væg har jeg så den klassiske tavle, hvor man kan hænge værktøj op.

Gulvet er rå beton, det vil jeg lige give noget beton maling. Der ligger noget tynd vinyl på nu, som jeg hiver af.


Er der andet som jeg bør tænke på? :)

Jeg er i gang med at indrette mit lille værksted... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ville altså ikke ligge el værktøj i en lukket kasse, kondens og deslige.

Her billeder af et lille arbejdsbord jeg lige har lavet

Det er 15 meter

Mvh.

Mikkel

Hold da op der kan ligge meget rod på. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Fintorp er en af systemerne. Kan ille lige finde de andre jeg tænkte på, er på en sløv forbindelse.


 

Ja Erik Det er spændende at se hvordan det ser ud om en måned   

Mvh.

Mikkel

men fedt at du gør det
 - FORDI MAN KAN - thumps up....  

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også