Fræser startproblemer

Jeg har fået mig en gammel fræser der har stået stille i et par år. Nu skulle jeg så se om jeg kunne få den startet, men uden held. 

- Luftfilteret er renset
- Tændrør er ok
- Benzinen er skiftet med frisk

Pumpebolden der skal have et par tryk for at skyde benzin ind, virker ikke, så prøvede at pille luftfilteret af og dryppe benzin direkte ned, og det gjorde at jeg kunne få den startet, men den gik ud igen. Prøvede et utal af gange, med samme resultat. Den starter og (det virker som om) når den har brændt det benzin af jeg har dryppet ned, stopper den igen.

Trækker den falsk luft ind, og i så fald hvordan tjekker jeg det?

Mvh Mads Moss

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du må nok hellere igang med en rensning af karburatoren. Det kunne tyde på en "forstoppelse".


Søren O

Det skulle vel ikke ved et tilfælde have en hane på tanken som du i stilstandsperioden har glemt alt om ?

Ellers prøv om benzinen kan løbe igennem når du tager slangen af nede ved karburatoren. 

Ellers er der nok kun en grundig karburator rensning tilbage som Søren også peger på.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hvis pumpe bolden er defekt, var de et oplagt sted at starte fejlsøgningen


 

Pumpebolden er defekt. 

Må se om jeg kan hitte ud af at få karburatoren af. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis