Udskiftning af vinduer

Hej jeg skal til at renovere hus, der skal så også skiftes 3 vinduer og 2 entré døre. Hvor skal jeg købe vinduer henne. Bauhaus giver 10% på køb over 30000kr. Det er rational vinduer som vi havde snakket om. Er der nogen som har erfaring og kan anbafele noget eller nogen. Takker 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du har besluttet dig for Rationel, så spørg flere trælaster om pris. bauhaus er nok i den dyre ende. Kan du selv skifte dem? Ellers spørg en tømrer. De er ikke meget for at sætte vinduer i, de ikke selv leverer. 


 

Hehe jo det skal jeg selv sætte i, har kigget på noget der hedder JNA vinduer. Nogen som har erfaring med dem? Synes der er meget alle stedet men hva fan skal man vælge. Det bliver træ/alu bare så vi har det på det rene

Jeg har skiftet 24 elementer i et hus for nogle år siden, det var Jna. Jeg synes de var mere end fornuftige til prisen. Var godtnok ikke træ/alu, men træ. Rationel har været ok men efter de sendte produktionen til polen, er finishen ikke i top. Ideal/combi træ/alu er det lækreste jeg er stødt på, men koster vel også det dobbelte af jna

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg fik rationel træ alu for 4-5 år siden jeg valgte den model der hedder aura plus med 3 lags og er super tilfreds. Start kører jævnligt 25 % rabat med de vinduer.

Det er lidt en religionskrig med vinduesvalg og skrækhistorier kan findes ved stort set alle mærkerne. 

Hvis jeg holder mig til personlig erfaring, så er jeg ligesom maf glad for IdealCombi. Det er dyrt, men har virket virkeligt godt for os (inkl. reklamationshåndteringen). Nu skal vi flytte til nyt brugt hus, der også trænger til nye vinduer og selvom prisen på vinduerne er høj (og leveringstiden laaaaang), så bestiller vi fra dem igen og så må vi bare nøjes med en billigere serie.



 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis