Ovenlysvindue lukker ikke tæt

Vi har et ovenlysvindue som ikke lukker helt tæt, der kommer en del støj fra gaden selv når vinduet er lukket. 

Men man kan skubbe til det i bunden også er det som om det ikke er lukket helt. 


Ligeledes kommer der også en del støj fra oven ved låsemekaniskmen. 


Nogen som har et bud på årsagen.. 


Velux ovenlysvindue fra 2002

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvad er det for en produkttype, (GGL, GHL, GPL ???) og hvilken størrelse?

Vis evt. et foto af typeskiltet. 

Link til typeskilt

Hvis du flugter (kigger) på den lange led, ser rammen ud til at være lige langt inde for oven og for neden?

Er du sikker på at vinduet ikke er åben i natventilation?

Ja alt er lige på rammen, natventilationen er ikke åbent heller, ved nærmere inspektion har jeg obs der intet flamingo / isolering plade på åbene/lukke klappen mildeste talt væk, så har investeret i et skifte slt fra venlux som kommer med lister og det hele til 198kr. Så må jeg se om det hjælper

Hr.Sørensen skrev den 20-08-2018 09:55:12

Ja alt er lige på rammen, natventilationen er ikke åbent heller, ved nærmere inspektion har jeg obs der intet flamingo / isolering plade på åbene/lukke klappen mildeste talt væk, så har investeret i et skifte slt fra venlux som kommer med lister og det hele til 198kr. Så må jeg se om det hjælper

 Mon du fik dit problem løst? Vi har nøjagtigt samme problem her, og der går lige et års tid eller to før vi får en tømrer til at skifte vinduerne helt - og i mellemtiden er jeg simpelthen nødt til at finde en løsning på støjen fra motorvejen før vi kan tage 1. salen i brug som soveværelse. 


Vh
Søren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis