Spade til trykluft...

Så lige denne spade til trykluft, det må da være et must, hvis man skal ud at grave i den udtørrede hårde jord    (har sådan på fornemmelsen, at det nemt kunne blive et fortrydelseskøb   )

https://www.harald-nyborg.dk/p3919/scheppach-aero2-spade



Vi prøver igen, i morgen --
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis spaden er effektiv til træstubbe, kunne jeg nu godt falde for fristelsen som et alternativ til en almindelig skarptsleben spade eller økse.   

Ja så er det åbenbart sket med at kalde en spade for en spade !!!    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nitter skrev den 31-07-2018 12:59:57

Ja så er det åbenbart sket med at kalde en spade for en spade !!!    

 Ja, nu hedder det, en spade er en trykluftspade   . Men det kræver så en kompressor, som enhver GDS mand m/k (med knallert) har. Smart er den da, men min have er på ca. 2m2, så jeg venter lige lidt med at købe en   .


fase
S. Fabrin skrev den 31-07-2018 13:19:14
 Smart er den da, men min have er på ca. 2m2, så jeg venter lige lidt med at købe en   .

 Man må aldrig gå ned på udstyr...      


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Henrik, problemet er kompressoren, som jeg forærede til naboen, da jeg flyttede. Og så kunne jeg godt bruge et kælderrum på 20 m2 i stedet for de sølle 2 m2, jeg har nu.     


fase

Nu har jeg både kompressor (5.5 hk Stenhøj) og grund på 1250m2

Så jeg burde vel egentlig købe en, men det bliver nu nok ikke det første jeg springer ud og køber.

Men stod jeg og skulle grave et hul nu, i den lerknold jeg bor på, så var det jo fristende.

Det kunne være sjovt at prøve sådan en i virkligheden  


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis