Hejsa
Vores hus ligger på en hævet grund og vi har en ældre stentrappe op (se den begroede trappe på billede). Trappen trænger til en overhaling, men det står ikke lige øverst på sedlen. Hvad der tilgengæld er akut er at få lavet 2 slisker eller hvad man nu vil kalde det, altså plane områder som kan bruges til at få en barnevogn op og ned af trappen på en nem måde.
Der er selvfølgelig mulighed for at købe nogle alu-ramper der lægges på trappen, men dels syntes jeg det er grimt og dels virker det til at være rimeligt dyrt (har umiddelbart set priser på over 2.000 per sliske).
Jeg har istedet overvejet en model hvor jeg tager nogle sten op (og skærer en del andre til med vinkelsliberen) også laver to planer områder med nye sten. Lidt ala http://skibbildanlaegsgartner.dk/wp-content/uploads/2015/03/haveanlaeg-trappe-billeder_029.jpg , blot hvor der så er 2 planer områder midt i trappen i stedet for et stort et ved siden af.
Tror i det ville fungere eller er det en fuldstændig håbløs måde at gøre det på?