Bygge ny væg

hejsa

i forbindelse med nabolarm har jeg valgt at flytte til et andet rum i boligen for at få fred for larmen. 

jeg skal have bygget en ny væg i rummet, som skal være ca. 230 cm høj og ca. 330 bred, og der skal være plads til en dør.

Hvor meget vil det koste, hvor lang tid vil det tage og hvad skal man bruge af materiale?

hejsa i forbindelse med nabolarm har jeg valgt at... Vis hele indlægget
119 svar
 Følg tråden
Der er 60 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Eller denne hvor du får bor med:

https://www.harald-nyborg.dk/p3862/aeg-slagb-ma-saet-18v-100-dele


Elektronikteknikeren

det er lidt voldsomt med prisen.. må man sende den tilbage igen bagefter man er færdig med væggen? der er jo 14 dages returret og jeg skal ikke bruge den til andet end det

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Altså den første koster 600?

Som den du selv linker til uden batterier.

De 14 dage gælder kun køb på nettet, og varen skal være uåbnet/ubrugt.


Elektronikteknikeren

Hvis ikke det må koste så meget, og du kun skal bygge en væg, kan du sikkert nøjes med sådan en:

https://www.jemogfix.dk/akku-borema...0/9048126/

Eller denne med to batterier og bor:

https://www.jemogfix.dk/akku-boremaskine-2-x-18-v-li-ion/3100/9048125/


Elektronikteknikeren

ja det er lidt bedre prisleje..

så skal jeg bestille den sammen med det tilbud fra xlbyg, eller bestille det hele samlet hos jemogfix

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Det kommer jo helt an på om du vil betale ekstra for dine materialer, og hvilken kvalitet du vil have..


Elektronikteknikeren

Men langt hen ad vejen er gipsplader jo gipsplader uanset hvor de købes.

Om der er mere propeltræ i lægterne fra Jem og fusk ved jeg ikke, men det er nok svært at spå om. Men man kender vel heller ikke kvaliteten af træet fra xl byg før man står med det i hånden. 

Måske andre her inde har erfaringer med dette?


Elektronikteknikeren

tilbuddet fra xlbyg er på 2.300 kr, eksl. værktøj.. hvad blev det prisen i jemogfix?

Det er der vist svar på på side 2 i tråden, forslaget har jo tidligere været oppe...


Elektronikteknikeren
uiyar skrev den 05-12-2018 19:16:34

det er lidt voldsomt med prisen.. må man sende den tilbage igen bagefter man er færdig med væggen? der er jo 14 dages returret og jeg skal ikke bruge den til andet end det

 Du kunne da vel ikke finde på at returnere brugt grej?? Så gider jeg i hvert fald ikke rådgive dig overhovedet!!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 49 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også