Blücher Waterline underdel

Jeg har nu fået leveret 3 underdele (udløbstude) (skulle bruge 2)

En af underdelene fik det monterede grå afløbsrør til at pege op i vejret (modsat fald) således at vandet ville stå i underdelen i stedet for at rende væk fra afløbet.

Så fik jeg tilsendt en ny underdel, som gjorde det samme, dog knap så slemt.

Se fotos.

Når det grå afløbsrør bliver skubbet på plads, er det ikke til bare at presse afløbsrøret ned for at få fald på, da det også tilter afløbsrenden.

Så hvis jeg skal bruge den underdel hvor det er knap så slemt, så skal jeg strippe rør fast for at sikre fald inden jeg støber.

På billedet under, har jeg vendt underdelene på hovedet, da bunden af underdelen ikke er plan og har fald mod udløbet. (det kan ses på næste foto)

På billedet under kan man se at tudene peger nedad (dvs opad når de bliver vendt)


På fotoet nedenfor er underdelen monteret på afløbsrenden og vender korrekt. Afløbsrenden er i vater.

Kan kan det ses at bunden af underdelen har fald mod udløbet, men at tuden peger op ad.

Dvs det grå afløbsrør peger også opad. Og da det er et kort grå afløbsrør jeg skal have monteret, når det ikke at bøje på plads/i vater/få fald. Så jeg skal til at lave noget fiksfakseri. Det er åbenbart meningen, da det er 2 tude med samme problem.

Der er egentlig ikke lige noget spørgsmål, men det kan være at nogen ved noget om dette som får det til at give mening.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis