Udskiftning af flowmålere og og ventilindsatser i fordeler til gulvvarmestyring

Vi har et forgrenings sæt hvor der ved flere af glassene i Flowmålerne siver vand ud og da der samtiddigt ved flere af ventilindsatserne er flere der begynder og drille d. v. s. at disse ikke kan åbnes af telestaterne fordi de har sat sig fast her hvor de ikke trækker varme hver dag. Mine overvejelser går på om det kan svare sig at skifte disse smådele og er der noget med at trykventilerne skal justeres på nogen måde ved opsætningen. ( Tænker her på mængden af vand igennem hvert pexrør til  hver sit lokale) Hvis dette er tilfældet så må det være noget for en montør med gulvstyrings erfaring. Har nogen andre ideer til at løse vores opgave??

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis