Valg af service

Hej 


Min kone og jeg købte et hus sidste hus, hvor der er monteret en naturgas fyr fra 2010.

Vi har så efterfølende fundet ud af at der ikke har været service på dette fyr, siden det blev monteret altså i 2010. Vi tænker derfor det er på tide at få lavet det og i samme ombæring få en service aftale.


Jeg har kigget lidt på gastech og synes de virker okay i prisen og har fået gode andmeldeser. De har så to pakker. Forskellen på disse to pakker er at den ene inkludere reservedele og den anden ikke og prisforskellen er 70 kr pr. måned.


Jeg vil derfor høre om det overhovedet kan svare sig at have den med reservedele, det er jo alligevel 1680 kr ekstra på de 2 år? 

Hej  Min kone og jeg købte et hus sidste hus... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Okay, det er også begyndt at komme med en fejl EA (jeg kan læse mig frem til at den ikke kan registrere nogen flamme)


Men det kan da godt være at det er overvurderet at lave en service aftale på det. 

Om reservedels-forsikringen kan betale sig, kan man jo ikke vide på forhånd. 

Men mht. Gastech, så kan jeg varmt anbefale dem. Har haft serviceaftale hos dem i alle de år vi har boet i hus. Det gamle fyr var en mandags-model og udover de regelmæssige services, så måtte vi tilkalde Gastech et par gange om året (i gennemsnit) fordi det gik i stykker. Der var aldrig problemer med at få dem ud med kort varsel og vi så aldrig en ekstra-regning (udover prisen for reservedelene).

Så udover regelmæssig service, så dækker en aftale jo også, at de kommer ud og reparerer dit fyr indenfor et døgn (tror jeg), hvis det går i stykker midt i fyringssæsonen.


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis