Birkegården eller Easy acces hjælp til kodelås

er der nogen der har erfaring med fejl på disse kodelåse til døre? Jeg har en LP908 uden fingeraftryk. hvor først tastelyden forsvandt. nu er vores koder forsvundet og masterkoden virker heller ikke. har nulstillet men det virker stadigvæk ikke.

Håber en har viden omkring det her

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Klavil

Fandt du ud af noget eller måtte du købe en ny ?

Har samme problem med taster der ikke virker 

Mvh

Torben 

Jeg har købt nye. Det viste sig at der hvor jeg havde købt dem, havde firmaet købt et parti gamle Birkegaarden låse som havde stået på en palle udvendigt og trukket fugt i gud ved hvor lang tid. Firmaet vil ikke tage ansvar og giver mig skylden for at den har fået vand :) Den er beregnet til at sidde ude.

De nye jeg har købt fungerer uden problemer. De hedder G4 istedet for dem jeg havde der hed G2 og tætningen er blevet bedre på dem.

En lærestreg fra et virkelig ringe Kbh firma som ikke tager ansvar. Blev spisset af med en kodelås til 1000kr og som selvfølgelig heller ikke passede i samme huller, og den er så også gået i stykker, da det var en kina model der ikke kunne tåle vejret.

Ok tak for svar .. det tror jeg også jeg bliver nød til :-)

Hvem har du handlet med ? Easy2Access ? 

:) nej det er en reelt firma, men købte ved Safegear, hvilket jeg jo har fortrudt så inderligt.

De har dem dog billigt ved Homeshop, der er en XL byg ved Aarhus. 2 for 3000 kr pr stk og det er en fantastisk butik også mht reklamation

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis