Drypper fra armaturslange

Hej

Det drypper fra armaturslangen, oppe fra hvor den sidder i armaturet. Jeg har prøvet at skrue den ud, men den spinder bare rundt. Er den loddet på? Det er et Grohe armatur. Det gælder kun den kolde hane.

Nogle bud på, hvordan jeg får fixet det? Jeg har prøvet det tidligere, hvor jeg havde rodet lidt med slangerne under vasken, men det stoppede af sig selv efter lidt tid. Kan jeg regne med, at det samme sker igen?


Vh Anders
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

hvis armaturet er af den type hvor man kan skifte slangerne/rørene på så er det sikkert gevindet der er ødelagt hvis det er gvindet på slangen så kan du måske få det ud ved at afmontere armaturet og klippe/skære/file lidt i det, men det gevindet på armaturet så er det nyt armatur for at få det tæt. men under alle omstændigheder så er du nødt til at få den slange ud for jeg tænker ikke at det blive tæt blot ved at du "roder" lidt med slangen 

Jeg kan  forestille mig, at slangerne ikke kan skiftes. Jeg drejede på dem, og de kom hverken ud eller ind, kørte bare rundt. Så hvis det ikke tætner af sig selv, så er det bare at udskifte armaturet?


Vh Anders
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis