PowerMaxPro-alarm - sabotagealarm pga strømsvigt??

Vi har et komplet alarmanlæg fra Visonic / PowerMaxPro som har fungeret fint i nogle år. For nogle dage siden sendte den imidlertid en sabotage-alarm (fra hovedenheden) som ikke var rigtig. Alt var tilsyneladende rolig da vi kom hjem., ingen tegn til indbrud osv. 

Der gik et par dage til og så så vi at alarmen var helt "død". Der er kun 0.5 V spænding ud fra strømforsyningen , så jeg regner med at det er den der er gået i stykker. 

Spørgsmålet er om denne fejl (altså strømsvigt fra strømforsyningen) kan have udløst sabotagealarmen? 

Hvis ikke er der jo sikkert også andre ting galt med den - men det er jo lidt mærkelig at begge fejl dukker op samtidig...

Kan nogen hjælpe her??

 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Strømforsyningen på PowerMax Pro har det med at stå af. Jeg har skiftet rigtig mange af dem. Det er bare på med en ny, så er du kørende igen!   

Du skal også skifte batteriet i din central, nu hvor der er helt afladdet. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis