Kultivator 5 hp B&S

Jeg har en ældre Wolseley Major 5HP  ... den vil ikke starte ... den tager ikke benzin ... jeg kan give den noget benzin gennem luftindtag og så starter den ... men stopper når det er brugt. 

Hvorfor vil den ikke selv suge benzinen op fra tanken? ...........  kører ellers godt når den kører  ........ Er der pakninger/membraner jeg skal skifte ?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ja du har selv givet opskriften på en kur. Tag den gamle membran med til en forhandler udi havemaskiner. Vil du være rigtig god ved vedkommende, skriver du også det nummer af der står på blæserskjoldet af motoren over udstødning/karburator. Nummeret kan dog også stå andre steder på samme skjold.

Der sidder et par flapper i membranen, der med tiden bliver stive og derfor ikke mere virker som ventiler som de bør.

Pøj pøj med projektet. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ja i med en ny membran..

Står du og skal bruge maskinen her og nu, kan man nogle gange få liv i den ved at fylde tanken helt op med benzin.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis