Hvilken muligheder i på vægge i badeværelset?

Hej folkens 

Min kone og jeg kommer ikke at snakke om hvilket muligheder vi har på vores badeværelse . Vi vil gerne have store fliser i bruseniche og fliser på gulvet . Men på rasten af væggene er vi ikke til fliser . Hvad kan man beklæde væggene med .

Kan man bruge godkendt glasvæv eller filt eller tabet, eller er der andre løsninger. Det skal lige noteres at vores badeværelse er 6m2 så vi ville vådrumssikre hele badeværelset afligevel . 





Venlig hilsen Brian "kokken" 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

hvis væggene er egnet til det ville jeg bruge filt og male dem med en højglans min. 25 

Skal materialerne ikke være "vådrums " eller er det nok at eftermale med en vandtæt maling ?


Venlig hilsen Brian "kokken" 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

har du vårdrumsikret korrekt så underlaget ikke så vigtigt, men generelt er reglen at bruger man gips så bør man bruge vådrumsgipsplader på lodrette flader, altså vægge. 

Det er kun når gulvet er over 3.25 man skal vådrum sikre i hele rummet.  Du skal have en højere glans i malingen i badet. Tror det er omkring 25.  Og så vådrum gips og spartel. 


km

Mange tak til jer der har brugt tiden på at svar på mit spørgsmål. 

Er der et prudukt som giver fine væge dov uden der skal spartles en masse, da vi har ingen erfaring i spartling. Jeg tinker på tapet eller sådanne noget? 


Venlig hilsen Brian "kokken" 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Kun gips, så på med vanten og lær at spartle

Mvh.

Mikkel

Så bliver løsningen at pudse oven på de gamle fliser, så filt og derefter vådrums maling 


Venlig hilsen Brian "kokken" 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også