Modelbåd Fjernstyring

Hej Jeg har lavet modelbåde i mange år. Nu har jeg bygget en sejlbåd på 1,5 meter. Jeg har lavet fjernstyring af en gammel modelbil og teknik lego. Det virker ikke optimalt, derfor vil jeg gerne have noget godt udstyr, men jeg har ikke ret meget forstand på det! Derfor denne tråd, måske er der andre her på nettet der kan komme med nogle gode råd. Hvad skal man købe? Se min båd på youtube"FJ 100 modelbåd"

Rønbjerg.

Livet er for kort til genudsendelser!!!!!

Hej Jeg har lavet modelbåde i mange år. Nu har jeg... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej

Normalt så kan alle servoer køre på alle modtagere/systemer.

Der er visse tilfælde hvor der kan være lidt der skal stilles om. Men i dit tilfælde, med dét du har købt, får du næppe problemer 🙂

Bent Andersen skrev den 17-07-2018 23:39:43

Som en "hakkende" Youtube video, dvs. nogle kommandoer går igennem, andre ikke, eller med stor forsinkelse og kommer derefter pludselig rykvist. Det er endnu værre hvis der er telemetri på modellen.

Some sagt, det er hovedsagligt et problem når der er mange gæster der bruger WLAN/WiFi og kigger video f.eks. Ved en anden (ensommere) sø ville det sikkert fungere super.

40 MHz er enten/eller, der er 22 kanaler og man skal skrive sig på tavlen med hvilken kanal man bruger og det er pligt at kigge på tavlen før man tænder sin sender. Lidt gammeldags, men på den anden side giver det styr på hvem der laver hvad.

jo tak, jeg kender godt til klemmetavlen. og det bøvl der altid var. Jeg kender også flere der har mistet modeller pga en eller anden klovn liiige skulle tænde sit anlæg 😢

Men hvilke systemer har i oplevet de udfald med?

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også