Garmind GPS 152

Hej Med Jer

Jeg har en garmin 152 på min båd som jeg forsøger at få til at vise vores kapsejlads ruter vi har 13 forskelige.

Jeg har tastet waypoint på alle vores mærket, og lagt dem ind i de forskellige rute, men men, den følger ikke den indlagte rute, den viser til det nærmeste waypoint i stedet for at følge den indtastning jeg har lavet, er der nogen som har en ide til hvad jeg gør galt, eller kan den ikke vise ruter hvor man går forbi waypoint for at vende tilbage til dem igen.

jeg syntes at have prøvet alle måder at lægge ruterne på men det virker ikke efter hensigten, hvis der er nogen som har en ide til problemet så sig endelig til !!

mvh  René


RK
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu kender jeg ikke din plotter. Ikke for at være fræk, men det hjælper tit at læse manualen til maskineriet. 

https://support.garmin.com/support/manuals/manuals.htm?partNo=010-00909-00&language=da&country=DK


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Prøv at ring til Garmin, de er super flinke og hjælpsomme.

Har lige haft ringet til dem i dag, da jeg går og kikker på en cykel gps, til en gave, fik en rigtig god vejledning.

Man skulle klikke noget igennem på deres hjemmeside før der kom et telefonnummer frem.

Det er 4810 5050 så kommer du til 4 valgmuligheder, hvor bla marine er en mulighed.

Ventede kun nogle få minutter på at komme igennem.


Vi prøver igen, i morgen --

Det fremgår ikke rigtigt om man kan det, så jeg vil prøve at ringe til Garmin.


RK

Jeg havde for mange år siden det samme problem med en Garmin 128. Det blev aldrig løst. Folkene hos Garmin i DK kunne dengang kun beklage . Håber du er mere heldig.


Finnband
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis