Hej
Jeg har et BOSCH naturgasfyr af nyere dato med tilhørende BOSCH VVB.
Jeg vil gerne montere en EL varme-patron på installationen, så jeg kan opvarme med den i stedet for med naturgas når jeg har lyst (lad os ikke komme ind på om det er en god ide - jeg er helt klar over at det er et utraditionelt setup).
Spørgsmål: Kan nogen sige noget klogt om, hvor vidt det er muligt at få fyret til, ikke at opvarme med naturgas - men stadig have det kørende så cirkulationspumpen er aktiv, og så 2/3 vejs ventilen stadig gør sit arbejde og varmer brugsvandet op?