Hjælp til el installation

Hjælp til el installation
Er der nogen der bor på eller i nærheden af Langeland der kunne tænke sig at hjælpe med el og netværk til instrumenter.
Det gamle styrehus var råddent så har fået lavet et nyt.
Problemet er at det nu ser ud til at flere instrumenter ikke fungerer, så som omdrejningstæller og tankmåler.
Derudover skal jeg have lavet et netværk nmea 2000 til radio, kortplotter og selvstyrer (rorpind).

Det er en motorsejler 27fod Nordic 81

På forhånd Tak

Man må ikke moppe. Ondskabsfuldt drilleri er ok.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Få fat i en elektrikker der har speciale i båd instalationer, mindes der er nogle spec regler indenfor det område.

ligeledes gps grejet få fat i en teknikker der har forstand på det istedet for en der skal gætte sig til hvordan det fungerer.

Du har helt ret, og det ville heller ikke være et problem, hvis jeg havde pengene til det.
Min kammerat der skulle hjælpe mig, er lige blevet opereret i nakken for diskusprolaps. 

Såvidt jeg ved er der ingen specielle regler indenfor svagstrøm.

Det er ret usædvanligt, at nogen så klart efterspørger "sort arbejde". Opgaven er jo noget mere end blot "10 minutters ulejlighed". Mon nogen tør byde ind på det ? Skattevæsenet læser jo også hjemmesider.

Finnband

Næe du har nok ret, er bare lidt desperat, da jeg har lovet at sejle på en mini ferie med min datter og børnebørn

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis