Vi er nu gået i gang med at bygge en tagetage (mere om dette skal nok komme senere) og havde egentlig tænkt at beklæde med eternit da vi har nogle eksisterende plader på kun 5 år der kunne genbruges.
Nu har vi imidlertid i elvte time ombestemt os, og vil have betontagsten på istedet. Huset er et rødstenshus (temlig mørke sten) og vi kan ikke bestemme os for om stenene skal være taglfarvede eller sorte.
Hvad ser bedst ud til et rødstens. Ved godt at det er smag og behag, men hvad ville I vælge ?
P.S. Vi skal tage stilling i morgen
Med venlig hilsen
Claus Holm