Fliser med fald

Jeg er ved at ligge lidt fliser rundt om en tre længet gård/ bygninger. som sådan U. Jeg har selvfølgelig fald udaf. ca 1.5 cm på 173 cm. hvordan ville i gøre dette?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Sætte kantsten, fylde sand bagved og der køres med vibrator. Et bræt tilrettes så det har et hak der er 0,5 cm lavere end fliser, ( så fliser ligger 0,5 cm over kantsten)   Denne hak kører oven på kantsten så sandet bliver rettet af, Enten med vaterpas oven på brættet og så holde øje med libelle, ( ude i den en side) eller et rør, bræt eller lignende til at køre på lidt fra muren. 

Efter at fliser er lagt kastes der fugesand ud over fliser, og det fejes ned i fuger, så de er fyldte. Alt sandet fejes væk før der køres en lille tur med vibrator. Det medfører at fliser synker lidt, og at sandet forsvinder ned i fuger. Så kastes der igen sand over fliser og det får lov at ligge i regn og blæst indtil det er smutte ned i fuger. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Moralsk støtte er ok, men det er dine muskler der bliver trætte. Oh well så sparer du trænings center i den uge. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Det er sjovt at du nævner det Erik, jeg føler at min venstre arm er klar til begravelse eller amputation

Mvh.

Mikkel

Det er nu selv medlidenhed der er den værste "sygdom"   

Hvis jeg hjælper med belægning et sted hvor der også hjælper yngre mennesker som gerne vil konkurrere på hastighed siger jeg altid til dem at de skal slappe af. Det der betyder noget er om man kan komme i gang igen dagen efter. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis