Udenlanske håndværkere, ikke altid lige god kvalitet.

Talte forleden med en medarbejder, som  er ved en af vore underleverandører.

Mester havde fået bygget en ny villa, opført af udenlandske håndværkere, men synes så ligesågodt hans egne medarbejdere kunne ligge havefliserne.

Da de skulle i gang var der en pukkel ud på soklen over flere meter, nå de fik besked på at hugge det væk, så der kunne være plads til fliserne.

Så kom der isolering og gulvarmeslanger frem, man kunne lige se gulvarmeslangerne, var ude at vende.(så billeder der var taget) nå deres mester mente nu bare de skulle ligge en 10mm flamingostrimmel mellem fliser og mur, så skulle det nok gå.

Ja så tænker man jo sit  


Vi prøver igen, i morgen --
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tja.. synes det er dårligt, at Mester ikke vil bruge sine egne håndværkere..  

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Utroligt at han vil tage sig tåls med den slags.

På en måde var det jo heldigt at det blev opdaget, men hvad så med alt det andet som de ikke har haft mulighed for at dykke ned i? Der kan jo gemme sig mange overraskelser i sådan en villa.

Så er der lidt til de kommende ejere når mester skyder huset af til overpris.

Sådan noget kan jeg slet ikke tage...


Elektronikteknikeren

Det bliver heller ikke helt billigt at varme op med al den varme som fiser ned i soklen...

Men han slipper nok for at rydde sne på det flisestykke.


Elektronikteknikeren
Gregeren skrev den 18-06-2018 20:07:53

Det bliver heller ikke helt billigt at varme op med al den varme som fiser ned i soklen...

Men han slipper nok for at rydde sne på det flisestykke.

 Ja der er jo sjældent noget er så galt, at det ikke er godt for noget andet..  

Og jo nok ikke ligefrem et energivenligt hus, når det er uden sokkel af termoblokke.


Nu er "mesteren" ikke i byggebranchen, så nok derfor han hyrede ekspertbistand fra udlandet   


Ja sådan et hus der står på et fundament med flamingo mellemlag, er nok ikke den bedste konstruktion, så er flamingoen også af tvivlsom kvalitet,  venter sætningsskader nok lige om hjørnet.  

Lidt kedeligt, men det opfylder jo alle ens fordomme, overfor udenlandske håndværkere.


Vi prøver igen, i morgen --
Annonce

Jeg har stadigvæk tilgode at se direkte sjusk.. De plejer at gøre som de får besked på er min erfaring. Men formanden var måske også udenlandsk? Så er det en helt anden snak.

Mvh.

Mikkel

Så meget fik jeg ikke at vide, men så bare nogle billeder af gulvarmeslanger og flamingo, der var ude at flugte med den udvendige facade mur.

Værre fusk kan jeg dårligt forestille mig..


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis